Воркшоп «Навчання цифровим навичкам викладацького та адміністративного персоналу»
8-10 квітня 2024 (Португалія) відбувся в рамках проекту ERASMUS+ AFID “Providing of Academic Freedom and Inclusion through Digitalization” воркшоп «Навчання цифровим навичкам викладацького та адміністративного персоналу» який був проведений партнером проекту - Алькальський університет, Іспанія.
Під час першого дня воркшопу, який тривав протягом великої частини дня, учасники були занурені в інформаційне середовище віртуальних класів (MIIVC). Цей захід був насичений не лише теоретичними даними, але й практичними завданнями, що допомогли краще зрозуміти процеси та можливості платформи.
Починаючи з визначення користувацького профілю та індивідуалізації налаштувань системи, учасники активно залучалися до процесу. Підкреслено значення доступності та участі всіх користувачів, незалежно від їхніх можливостей та особливостей.
Після короткої обідньої перерви учасники знову зібралися разом, щоб вивчити основи використання Microsoft Teams у сфері освіти. Від створення класних команд до налаштування різних функцій для зручного ведення навчання - кожен крок був уважно продуманий та пояснений фахівцями, щоб учасники могли максимально зрозуміти процес.
Наступним важливим етапом була робота зі створенням курсів та управлінням класами. Від додавання студентів та викладачів до команд до розподілу ролей та налаштування дозволів - кожен аспект був ретельно розглянутий та проілюстрований прикладами.
Учасники були активно залучені до діалогу, ставили запитання та ділилися своїм досвідом у використанні платформи. Працюючи разом, вони змогли виявити найбільш ефективні та зручні способи використання інструментів, що були доступні.
Не менш важливим був і аспект співпраці та взаємодії між учасниками. Вони обмінювалися порадами та рекомендаціями, ділилися своїми планами щодо впровадження отриманого досвіду у своїй роботі. Це створило атмосферу взаємодопомоги та взаємопідтримки, яка допомагала кожному відчувати себе частиною спільної місії - поліпшення освітнього процесу через використання сучасних технологій.
Під час другого дня воркшопу учасники детально ознайомилися з процесом створення Class Notebook, вивчили різні типи розділів, налаштували дозволи для студентів та освоїли роботу з елементами редактора. Вони також вивчили можливості внесення зовнішньої інформації та досконало оволоділи інструментом OneNote.
У другій частині дня учасники поглиблено вивчили практичні аспекти управління та спільного використання файлів. Вони ознайомилися з найкращими практиками організації файлів та папок у Teams, використовуючи інструменти SharePoint та OneDrive.
Далі учасники зосередилися на вивченні ефективної комунікації в рамках курсу. Вони детально розглянули створення каналів для групи класу, використання повідомлень для приватних розмов та групових дискусій, а також навчилися використовувати найкращі практики публікацій у каналах та інтеграції різних вкладок, таких як переглядач PDF-файлів та інструменти сторонніх розробників, на прикладі Kahoot.
Завершально учасники розглянули процес проведення онлайн-занять. Вони оволоділи навичками налаштування нових зустрічей/онлайн-класів, планування онлайн-зустрічей для каналу курсу, розглянули ролі учасників на онлайн-заняттях та можливості роботи в групах. Також учасники детально ознайомилися з особливостями проведення онлайн-зустрічей, включаючи обмін вмістом екрану, інтерактивне голосування та участь у діалозі, а також найкращі практики проведення післязустрічних заходів.
Другий день воркшопу був насичений практичними навичками та корисною інформацією, яка допоможе учасникам успішно впроваджувати нові технології та методики в своїй освітній діяльності.
Під час третього дня воркшопу учасники поглиблено вивчили можливості призначення завдань студентам. Вони розглянули різні варіанти призначення завдань, тестів та інших активностей для студентів. Учасники оволоділи навичками створення рубрик та критеріїв оцінювання, відстежування призначених завдань, оцінювання та оцінювання робіт студентів, а також створення оцінювань чи іспитів, інтегруючи додаток Microsoft Forms.
Після цього учасники перейшли до розгляду інших інтегрованих інструментів, таких як Reflect та Insights. Вони дослідили, як студенти взаємодіють з курсом, використовуючи аналітику завдань для відстеження прогресу, ведучи облік відвідуваності для подальшого контакту зі студентами у разі необхідності. Також вони вивчили, як кількісно оцінювати інформацію про комунікацію та огляд в курсі, проводити опитування щодо емоційного та психічного стану студентів.
Завершальна частина воркшопу була присвячена вирішенню проблем та підтримці MIIVC. Учасники ознайомилися з центром підтримки для вирішення поширених проблем та надання загальних рішень, а також ознайомилися з ресурсами підтримки MIIVC, включаючи документацію FAQ.
Цей день був важливим етапом в оволодінні учасниками навичками та інструментами, які допоможуть їм ефективно впроваджувати віртуальне навчання та забезпечувати якісне освітнє середовище для своїх студентів.